Hey hallo daar, Ik ben Jort van der Jagt en nu alweer zo'n 10 jaar actief als illustrator. Misschien ben je wel eens werk van mij tegen gekomen, ik illustreer namelijk veel voor educatieve uitgeverijen zoals; Malmberg, Zwijsen en Noordhof. Daarnaast heb ik 2 prentenboeken geillustreert,Kwijt weg foetsie en Billy de Kip. In mijn werk zoek ik naar spanning tussen vorm en kleur. Ik verwerk zowel traditionele als digitale technieken in mijn illustraties. Ik maak gebruik van collage, fotografie, schilderwerk en texturen. Daarnaast werk ik als animator aan (korte) films. In 2005 studeerde ik af aan de Willem de Kooning Academie in de richting illustratie waarbinnen ik me ook specialiseerde in animatie.