Communicatie
- We stellen het op prijs als je in eventuele communicatie noemt dat het schrijversbezoek geregeld is via De Schrijverscentrale. In de mediakit vind je o.a. ons logo.
- Bericht of foto op social media geplaatst? Tag de schrijver en de Schrijverscentrale (#schrijverscentrale).
- Heb je een bijzondere voorbereidingstip of samenwerkingspartner? Die kunnen voor anderen ook interessant zijn. We horen graag jouw tip.
Evaluatie
- Evalueer het bezoek met het team. Hoe heeft iedereen het beleefd? Denk ook aan de reacties van de leerlingen.
- Wat werkte goed in de eigen organisatie? Wat kan er een volgende keer beter? Neem de succesfactoren mee in een volgend plan.
- Complimenten of tips voor de auteur? Deel ze met de auteur en de Schrijverscentrale.
Tot ziens?
- Mogen we nog een bezoek van een schrijver voor je boeken? Staat het schrijversbezoek al in het lees(beleids)plan en in de begroting/Cultuurkaart-planning? Op de site Leesplan kun je een eigen school-leesplan maken.
- Is het schrijversbezoek je goed bevallen? Tip een collega van een andere school!
- Tip: schrijf je in voor de nieuwsbrief van de Schrijverscentrale. Je ontvangt dan een paar keer per jaar informatie & inspiratie en nieuws zoals kortingsacties. Of volg ons op Instagram, Linkedin of Facebook.