Dit formulier is bedoeld om uw organisatie bij ons aan te melden. Het is dus alleen relevant als uw organisatie (school, bibliotheek, boekhandel, stichting, vereniging) nog niet bij ons bekend is. Het formulier is niet bedoeld voor het doorgeven van (adres)wijzigingen e.d. Neem daarvoor telefonisch of per mail contact met ons op.
De door u ingevulde gegevens worden eerst door een medewerker bekeken en in ons bestand ingevoerd. Dat deel is geen geautomatiseerd proces, en kost dus enige tijd. Wij vragen daarvoor uw begrip.
Nadat u bent ingeschreven, kunt u een account maken. Daarvoor wordt een mail gestuurd - als u de mail ontvangen heeft is dat tevens de bevestiging dat u bent ingeschreven. Na het maken van het account wordt een tweede mail verstuurd met instructies voor het instellen van een wachtwoord voor uw account. Omdat de mails geautomatiseerd verzonden worden kunnen ze in uw spambox terechtkomen.
Als bovenstaande handeling voltooid zijn kunt u online een uitnodiging voor een auteursbezoek indienen.